Неділя, 13.07.2025, 09:14
Васильківська селищна рада
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Друзі сайту
Головна » 2011 » Серпень » 5 » Повідомлення про оприлюднення проектів рішень
09:24
Повідомлення про оприлюднення проектів рішень
ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту рішення
Васильківської селищної ради
„Про затвердження Положення про порядок передачі
в оренду нерухомого майна , що належить територіальній
громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ”
 
         Відповідно до Законів України „Про основні засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 308 від 11.03.2004р., та з метою затвердження єдиного уніфікованого організаційно-економічного механізму передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради установлення економічно виправданих і обґрунтованих розмірів орендної плати, досягнення балансу інтересів: орендодавців щодо максимізації доходів від оренди майна, який буде сприяти більш ефективному використанню майна та створення більш сприятливих умов для здійснення підприємницької діяльності, Васильківська селищна рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення „Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради.
Зауваження та пропозиції приймаються в термін з 13.07.2011р. по 01.08.2011 за адресою:
Поштова адреса: 52600,Дніпропетровська обл., сел. Васильківка, вул. Першотравнева, 140. тел. 9-12-63, Васильківська селищна рада .
 
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ВАСИЛЬКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
 
 ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
 
 Про затвердження Положення
 про порядок передачі в оренду нерухомого майна,
що належить територіальній громаді сел. Васильківка
в особі Васильківської селищної ради
 
 
        Керуючись Законами України « Про засади державної регуляторної політики» , « Про оренду державного та комунального майна» , Наказом фонду державного майна України « Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди державного майна», Бюджетним Кодексом України селищна рада ВИРІШИЛА:
 
1.Рішення Васильківської селищної ради « Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка» від 18.04.2008 року № 363-22/У, вважати таким , що втратило чинність.
 
 2. Затвердити Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ( додаток № 1).
 
 3. Затвердити склад конкурсної комісії по передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ( додаток № 2)
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань ЖКГ та благоустрою
 
 
Селищний голова
 
 
Додаток № 1
до рішення № від
 
 ПОЛОЖЕННЯ
 про порядок передачі в оренду нерухомого майна,
 що належить до власності теритиоріальної громади
сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради
 
1.Загальні положення
 
1.1. Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна, що є власністю територіальних громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про оренду державного та комунального майна”, Цивільного Кодексу України.
 
1.2. Положення застосовується при передачі в оренду та укладанні договорів оренди нерухомого майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради . Правові відносини лізингу та концесії в цьому Положенні не визначаються і регулюються відповідним законодавством України.
 
 1.3. Орендою за цим Положенням є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
 
1.4. Об’єктами оренди за цим Положенням є: цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць); нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення тощо).
 
 1.5. Орендодавцем є – Васильківська селищна рада
 
1.6. Орендарями можуть бути господарські товариства, створені членами трудового колективу підприємства, його структурного підрозділу, інші юридичні особи та громадяни України, фізичні та юридичні особи іноземних держав, міжнародні організації . Фізична особа, яка бажає укласти договір оренди майна з метою використання його для підприємницької діяльності, до укладання договору зобов’язана зареєструватись як суб’єкт підприємницької діяльності.
 
1.7. Передача в оренду комунального майна здійснюється на конкурсних засадах, крім випадків, передбачених законодавством. Порядок проведення конкурсу визначається розділом 3 цього Положення. У разі надходження в строки, передбачені оголошенням про проведення конкурсу, однієї пропозиції про оренду майна, такий учасник вважається переможцем конкурсу за умови дотримання всіх умов конкурсу.
 
1.8. Питання, неврегульовані цим Положенням, регулюються чинним законодавством України.
 
2. Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна
 
 2.1. Ініціатива щодо оренди майна може виходити від фізичних та юридичних осіб, які можуть бути орендарями відповідно до пункту 1.6 цього Положення, пропозиція може надходити від орендодавця.
 
2.2 Юридична або фізична особа звертається до Васильківської селищної ради з письмовою заявою щодо заключення договору оренди нерухомого майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради і розташовано на даній території.
До заяви додаються:
 копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
 копія свідоцтва на здійснення підприємницької діяльності (для фізичної особи);
копія паспорту (для фізичної особи);
лист-клопотання керівника комунального підприємства, організації, установи на балансі якого перебуває нерухоме майно, у випадку якщо об’єкт знаходиться на балансі сільської, селищної ради необхідно рішення про попередній дозвіл на оренду майна відповідної ради;
копія документа юридичної або фізичної особи щодо застосування відповідної орендної ставки (якщо це не витікає з статуту або іншого установчого документа для юридичної особи, або вказати в заяві для яких цілей буде використовуватись об’єкт оренди для фізичної особи);
довідка від комунального підприємства, організації, установи на балансі якого перебуває нерухоме майно щодо загальної площі будівлі, первісної вартості та залишкової балансової вартості будівлі;
 план-схему орендованого приміщення;
 довідка органу державної податкової служби про те, що майно юридичної або фізичної особи не перебуває у податковій заставі.
 
 2.3. Розгляд матеріалів щодо оренди майна, які надійшли до Васильківської селищної ради, здійснюється спеціалістом Васильківської селищної ради .У разі , якщо питання оренди стосується нерухомого майна, яке знаходиться на балансі комунальних закладів сфери культури, освіти керівник закладу погоджує його з профільним відділом Васильківської райдержадміністрації про доцільність оренди майна. Спеціаліст , посадовими обов»язками якого передбачено виконання даних обов»язків готує лист-клопотання у вигляді службової записки на ім’я голови селищної ради про можливість оренди майна або про відмову в оренді, про що протягом п’ятнадцяти днів після надходження матеріалів інформує орендодавця чи заявника-орендаря шляхом надсилання відповідного листа.
 
2.4. Лист-клопотання про можливість оренди майна є підставою для проведення конкурсу на право укладання договору оренди.
 
3. Порядок проведення конкурсу на право укладання договору оренди майна
 
3.1. Для проведення конкурсу на право укладання договору оренди орендодавцем утворюється конкурсна комісія (далі – комісія) у кількості (5-7) осіб.
 
3.2. Конкурс на право укладання договору оренди об’єкта полягає у визначенні орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату, при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
 
3.3. Основними завданнями та функціями комісії є: визначення умов та терміну проведення конкурсу; розгляд пропозицій учасників конкурсу; визначення переможця конкурсу.
 
3.4. Очолює комісію та організовує її роботу голова. Голова комісії у межах своєї компетенції скликає засідання комісії, головує на засіданні і організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії.
 
3.5. Засідання комісії є відкритим, крім випадків передбачених пунктом 3.9 цього Положення. У разі потреби в отриманні додаткової інформації комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.
3.6. Засідання комісії є правомочним за умови участі більше половини від загального складу комісії.
 
3.7. Конкурс проводиться в один етап, де визначається переможець згідно з умовами конкурсу та зобов’язаннями учасника конкурсу.
 
 3.8. Пропозиції надаються у конвертах з написом „На конкурс”, запечатаних печаткою учасника конкурсу (при наявності).
 
3.9. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на закритому засіданні у присутності більше половини її складу відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу.
 
 3.10. Після закінчення засідання комісії секретар комісії складає протокол, у якому зазначаються: відомості про учасників; пропозиції і зобов’язання учасників; обґрунтування рішення про визначення переможця. Протокол підписується всіма членами комісії. Результати конкурсу повідомляються всім учасникам.
 
3.11. До умов договору оренди включаються орендна плата в розмірі, запропонованому переможцем конкурсу, але не менше визначеної у встановленому законодавством порядку та інші пропозиції переможця конкурсу.
 
3.12. Оголошення про конкурс публікується конкурсною комісією в районній газеті „Васильківський вісник” не пізніше ніж за 15 календарних днів, а у разі оренди цілісного майнового комплексу комунального підприємства, його структурного підрозділу – не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати проведення конкурсу і повинно містити такі відомості:
 назву об’єкта, його місцезнаходження;
обсяг та основну номенклатуру продукції (робіт, послуг) – у разі оренди цілісного майнового комплексу, у тому числі експортної, кількість та склад робочих місць, рівень прибутковості об’єкта за останні три роки, розмір дебіторської та кредиторської заборгованості, наявність майна в заставі, податковій заставі, оренді;
 умови конкурсу;
 кінцевий термін прийняття пропозицій учасників конкурсу (заяв на участь у конкурсі і пропозицій до договору оренди, що відповідають вимогам конкурсу);
дату, час і місце проведення конкурсу; основні вимоги до умов експлуатації об’єкта;
 іншу інформацію.
 
3.13. Умовами конкурсу є:
розмір орендної плати;
ефективне використання об’єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу – відповідно до профілю виробничої діяльності комунального підприємства, організації);
 дотримання вимог експлуатації об’єкта;
оплата вартості експертної оцінки об’єкта оренди .
Іншими умовами конкурсу, залежно від специфіки об’єкта оренди, можуть бути:
 здійснення певних видів ремонтних робіт;
виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань;
виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб регіону;
збереження (створення нових) робочих місць;
дотримання умов належного утримання об’єктів соціально-культурного призначення.
 
 3.14. Основним критерієм визначення переможця є максимальний розмір орендної плати при обов’язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
 
3.15. Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:
заяву на участь в конкурсі;
 зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (відображаються в проекті договору оренди); установчі документи орендаря (засновницький договір, статут чи положення, свідоцтво про державну реєстрацію .
 копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, який здійснює господарську діяльність та зареєстрований відповідно до закону як підприємець.
 копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особи, яка уповноважена підписувати договір оренди з боку орендаря (для юридичних осіб – документ, що підтверджує повноваження означеної особи);
довідку з обласного статистичного управління;
додаткові пропозиції до договору оренди (у разі оренди цілісного майнового комплексу – обсяг ресурсів, що будуть залучені, продукція, послуги, ринки збуту, джерела постачання сировини і матеріалів тощо; у разі оренди нерухомого майна – варіанти поліпшення орендованого майна);
 
 3.16. Підписаний членами конкурсної комісії протокол, з визначеним переможцем конкурсу є підставою для підготовки документів до розгляду питання про передачу в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради відповідно до цього Положення.
 
3.17. У разі надходження заяви про оренду майна на короткий строк (не більше п'яти днів та без права продовження строку дії договору оренди) або заяви від бюджетної установи, музею, підприємства чи
громадської організації у сфері культури і мистецтв (у тому числі національної творчої спілки або її члена під творчі майстерні), релігійної організації для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній, громадської організації ветеранів або інвалідів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, державних та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги", Пенсійного фонду України та його органів, державних видавництв і підприємств книгорозповсюдження, вітчизняних видавництв та підприємств книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру), оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу.
 
 4. Порядок підготовки документів та прийняття рішення
 
4.1. Укладання договорів оренди цілісних майнових комплексів, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, що є спільною власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради здійснюється на підставі відповідного рішення , прийнятого селищною радою на пленарному засіданні.
 
 4.2. Після надходження протоколу конкурсної комісії та документів, передбачених пунктом 3.15. цього Положення, постійною комісією з питань ЖКГ та благоустрою щодо здійснюється: перевірка комплектності наданих документів та відповідність умов проекту договору оренди вимогам законодавства; погодження умов договору оренди у випадках, передбачених чинним законодавством, з органами Антимонопольного комітету України.
 
 4.3. Орендна плата розраховується відповідно до вимог Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, затверджених Васильківською селищною радою . За результатами розгляду зазначених документів спеціаліст Васильківської селищної ради складає на ім’я голови селищної ради лист - клопотання про можливість вирішення питання про передачу майна в оренду, умови договору оренди .
 
4.5. Для попереднього розгляду постійною комісією селищної ради з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства питання про передачу в оренду майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради надаються крім протоколу конкурсної комісії та документів, зазначених в пункті 3.15. цього Положення:
проект рішення селищної ради;
лист - клопотання спеціаліста Васильківської селищної ради викладені у вигляді службової записки на ім’я голови селищної ради щодо готовності проекту рішення та відповідних документів до нього для розгляду на засіданнях постійних комісій селищної ради.
 
 4.6. Довідки та витяги з протоколів засідання постійної комісії селищної ради додаються до проекту рішення Васильківської селищної ради.
 
4.7. У передачі в оренду майна може бути відмовлено, якщо: було прийнято рішення про приватизацію або передприватизаційну підготовку об’єкта; об’єкт включено до переліку підприємств, що потребують залучення іноземних інвестицій згідно з рішенням Васильківської селищної ради; орган Антимонопольного комітету України не дає згоди з підстав, передбачених чинним законодавством; орган, уповноважений управляти майном не дає згоди на виділення структурного підрозділу; з інших підстав, передбачених законом.
 
 4.8. На підставі рішення про передачу в оренду майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради, уповноваженими особами орендодавця та орендаря підписується договір оренди, а за фактом передачі об’єкта оренди – акт приймання-передачі. Всі означені вище документи підписуються у 3 (трьох) примірниках: по одному примірнику для орендодавця та орендаря, один примірник договору оренди та акта приймання-передачі надається балансоутримувачу.
 
 4.9. Якщо протягом 2 (двох) місяців після прийняття Васильківською селищною радою рішення про передачу в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка не було укладено договір оренди, на розгляд селищної ради може бути внесене питання про втрату чинності рішення про передачу в оренду майна.
 
5. Істотні умови договору оренди
 
5.1. Істотними умовами договору оренди є: об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); термін, на який укладається договір оренди;
 орендна плата з урахуванням її індексації;
порядок використання амортизаційних відрахувань;
відновлення орендованого майна та умови його повернення;
 виконання зобов’язань;
забезпечення виконання зобов’язань – неустойка (штраф, пеня), порука, завдаток, гарантія тощо;
 порядок здійснення орендодавцем контролю за станом об’єкта оренди;
відповідальність сторін;
 страхування орендарем орендованого майна;
 обов’язки сторін щодо забезпечення протипожежної безпеки орендованого майна.
За згодою сторін у договорі оренди можуть бути передбачені й інші умови.
 
5.2. Укладений договір оренди в частині істотних умов повинен відповідати типовому договору оренди відповідного майна. Типові договори оренди розробляє і затверджує Васильківська селищна рада.
 
6. Момент укладання договору оренди
 
6.1. Договір оренди вважається укладеним з моменту досягнення згоди з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.
 
 7. Термін дії та припинення договору оренди
 
 7.1. Термін дії договору оренди визначається на підставі рішення Васильківської селищної ради про передачу нерухомого майна в оренду.
 
7.2. Договір оренди припиняється в разі:
закінчення строку, на який його було укладено;
приватизації об’єкта оренди орендарем (за участю орендаря);
 банкрутства орендаря;
 знищення об’єкта оренди.
 
7.3. Договір може бути розірвано за погодженням сторін. На вимогу однієї зі сторін договір оренди може бути достроково розірвано за рішенням суду, в разі невиконання сторонами своїх зобов’язань та з інших підстав, передбачених законодавством України.
 
7.4. Продовження відносин оренди на новий термін з орендарем відбувається шляхом укладання договору оренди на новий термін у порядку, передбаченому цим Положенням.
 
7.5. У разі розірвання договору оренди, закінчення його строку дії та відмови від його продовження або банкрутства орендаря він зобов’язаний повернути орендодавцеві об’єкт оренди на умовах, зазначених в договорі оренди.
 
8. Страхування об’єкта оренди
 
8.1. Об'єкт, який передається в оренду, може бути застрахованим на період дії договору оренди землі за згодою сторін у порядку, встановленому законодавством України. У разі невиконання свого обов'язку стороною, яка повинна згідно з договором оренди землі застрахувати об'єкт оренди, друга сторона може застрахувати його і зажадати від іншої сторони відшкодування витрат на страхування.
 
9. Передача орендованого майна в суборенду
 
9.1. Орендар не має право передати в суборенду майно що належить територіальній громаді сел.. Васильківка в особі Васильківської селищної ради.
 
 10. Контроль за використанням переданого в оренду майна
 
10.1. У разі використання переданого в оренду об’єкта не за цільовим призначенням або з порушенням інших істотних умов договору, орендодавець готує та подає позов до суду щодо розірвання договору оренди.
 
10.2. Підприємства, установи та заклади, що на підставі рішення селищної ради укладають короткострокові договори оренди з метою проведення видовищних заходів, ярмарків, зборів зобов’язані до 10 числа місяця, наступного за звітним, надавати до Васильківської селищної ради звіт про укладені договори оренди із розрахунком орендної плати та заходи, що проводились протягом місяця.
 
 12. Розподіл плати за оренду майна
 
12.1. Розподіл за оренду майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради здійснюється згідно Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі васильківської селищної ради затвердженого рішенням селищної ради .
 
 
Секретар ради
 
Додаток № 2
 до рішення сесії селищної ради Від №
 
Склад конкурсної комісії по передачі в оренду нерухомого майна,
 що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради
 
Хотюн В.В . - голова комісії
Лещенко І.Б. - секретар комісії
 Голик З.Є. – член комісії
Пудла Н.М. – член комісії
 Вар акута В.М. – член комісії
Павленко Ю.В. - член комісії
 
 Секретар ради
 
 
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Васильківської селищної ради
 « про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна ,
що належить територіальній громаді в особі Васильківської селищної ради »
 
 
1 Визначення проблеми, яку перебдачається розв”язати.
Проблеми, які планується розв”язати шляхом розробки та затвердження проекту рішення „Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради” , полягають у врегулюванні процедури передачі в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка згідно з діючим законодавством, а також у встановленні порядку надання дозволів , на укладання договорів оренди нерухомого майна та індивідуально визначеного майна, забезпеченні виконання орендарями зобов”язань щодо своєчасної оплати коштів за оренду та вдосконалення процедури здійснення орендарями невід”ємних поліпшень.
 
 2.Цілі прийняття регуляторного акта Метою прийняття зазначеного проекту рішення є затвердження єдиного уніфікованого організаційно-економічного механізму передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради установлення економічно виправданих і обґрунтованих розмірів орендної плати, досягнення балансу інтересів: орендодавців щодо максимізації доходів від оренди майна, який буде сприяти більш ефективному використанню майна та створення більш сприятливих умов для здійснення підприємницької діяльності,
 
 3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей. Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
 - залишення ситуації без змін , тобто не прийняття даного регуляторного акту;
 - прийняття проекту рішення « Про затвердження Положення про порядок прийняття в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради;
Першою альтернатива є неприйнятною насамперед через те, що залишає прогалини у сфері правового регулювання орендних відносин . Тому, оцінюючи альтернативи, перевага була віддана другій альтернативі, оскільки в цьому випадку досягнути мети можливо в коротший строк, з меншими витратами. Прийняття даного регуляторного акта дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
 
4.Механізм, що пропонується для розв”язання проблеми. Вказані проблеми планується розв”язати шляхом прийняття даного рішення « про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради» Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.
 
5.Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних корегувань до нього.
 
7.Строк дії регуляторного акту. Строк дії регуляторного акту необмежений, може переглядатись, доповнюватись за необхідністю згідно з чинним законодавством.
 
 8.Показник результативності регуляторного акту. Пропонується використати наступні показники результативності:
 - розмір надходжень до селищного бюджету;
 - розмір орендованих площ;
- загальна площа орендованих площ;
 
 
9.Заходи відстеження результативності регуляторного акту. Базове відстеження результативності регуляторного акту виконується після набрання чинності регуляторного акта ( через шість місяців). Повторне відстеження результативності буде проводитись через рік після набрання чинності регуляторного акта. Періодичне відстеження буде здійснюватися раз в три роки.
 
 
 Юрист-консульт                                             І.Б. Лещенко
Переглядів: 1071 | Додав: possovet | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Календар
«  Серпень 2011  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Годинник
Погода
Copyright MyCorp © 2025Хостинг від uCoz