Неділя, 13.07.2025, 09:08
Васильківська селищна рада
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Друзі сайту
Головна » 2011 » Серпень » 05
Рішення про часове обмеження
 
 
 
Переглядів: 527 | Додав: possovet | Дата: 05.08.2011 | Коментарі (0)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оприлюднення проекту рішення
Васильківської селищної ради
„Про затвердження Положення про порядок передачі
в оренду нерухомого майна , що належить територіальній
громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ”
 
         Відповідно до Законів України „Про основні засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, "Про місцеве самоврядування в Україні”, Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 308 від 11.03.2004р., та з метою затвердження єдиного уніфікованого організаційно-економічного механізму передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради установлення економічно виправданих і обґрунтованих розмірів орендної плати, досягнення балансу інтересів: орендодавців щодо максимізації доходів від оренди майна, який буде сприяти більш ефективному використанню майна та створення більш сприятливих умов для здійснення підприємницької діяльності, Васильківська селищна рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення „Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради.
Зауваження та пропозиції приймаються в термін з 13.07.2011р. по 01.08.2011 за адресою:
Поштова адреса: 52600,Дніпропетровська обл., сел. Васильківка, вул. Першотравнева, 140. тел. 9-12-63, Васильківська селищна рада .
 
МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ
ВАСИЛЬКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
СЕСІЯ
 
 ПРОЕКТ Р І Ш Е Н Н Я
 
 Про затвердження Положення
 про порядок передачі в оренду нерухомого майна,
що належить територіальній громаді сел. Васильківка
в особі Васильківської селищної ради
 
 
        Керуючись Законами України « Про засади державної регуляторної політики» , « Про оренду державного та комунального майна» , Наказом фонду державного майна України « Про затвердження Порядку проведення конкурсу на право оренди державного майна», Бюджетним Кодексом України селищна рада ВИРІШИЛА:
 
1.Рішення Васильківської селищної ради « Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка» від 18.04.2008 року № 363-22/У, вважати таким , що втратило чинність.
 
 2. Затвердити Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ( додаток № 1).
 
 3. Затвердити склад конкурсної комісії по передачі в оренду нерухомого майна , що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради ( додаток № 2)
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань ЖКГ та благоустрою
 
 
Селищний голова
 
 
Додаток № 1
до рішення № від
 
 ПОЛОЖЕННЯ
 про порядок передачі в оренду нерухомого майна,
 що належить до власності теритиоріальної громади
сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради
 
1.Загальні положення
 
1.1. Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна, що є власністю територіальних громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради (далі – Положення) розроблено відповідно до Конституції України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про оренду державного та комунального майна”, Цивільного Кодексу України.
 
1.2. Положення застосовується при передачі в оренду та укладанні договорів оренди нерухомого майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради . Правові відносини лізингу та концесії в цьому Положенні не визначаються і регулюються відповідним законодавством України.
 
 1.3. Орендою за цим Положенням є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.
 
1.4. Об’єктами оренди за цим Положенням є: цілісні майнові комплекси підприємств, їх структурних підрозділів (філій, цехів, дільниць); нерухоме майно (будівлі, споруди, приміщення тощо).
 
 1.5. Орендодавцем є – Васильківська селищна рада
 
1.6. Орендарями можуть бути господарські товариства, створені членами трудового колективу підприємства, його структурного підрозділу, інші юридичні особи та громадяни України, фізичні та юридичні особи іноземних держав, міжнародні організації . Фізична особа, яка бажає укласти договір оренди майна з метою використання його для підприємницької діяльності, до укладання договору зобов’язана зареєструватись як суб’єкт підприємницької діяльності.
 
1.7. Передача в оренду комунального майна здійснюється на конкурсних засадах, крім випадків, передбачених законодавством. Порядок проведення конкурсу визначається розділом 3 цього Положення. У разі надходження в строки, передбачені оголошенням про проведення конкурсу, однієї пропозиції про оренду майна, такий учасник вважається переможцем конкурсу за умови дотримання всіх умов конкурсу.
 
1.8. Питання, неврегульовані цим Положенням, регулюються чинним законодавством України.
 
2. Ініціатива (пропозиція) щодо оренди майна
 
 2.1. Ініціатива щодо оренди майна може виходити від фізичних та юридичних осіб, які можуть бути орендарями відповідно до пункту 1.6 цього Положення, пропозиція може надходити від орендодавця.
 
2.2 Юридична або фізична особа звертається до Васильківської селищної ради з письмовою заявою щодо заключення договору оренди нерухомого майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради і розташовано на даній території.
До заяви додаються:
 копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
 копія свідоцтва на здійснення підприємницької діяльності (для фізичної особи);
копія паспорту (для фізичної особи);
лист-клопотання керівника комунального підприємства, організації, установи на балансі якого перебуває нерухоме майно, у випадку якщо об’єкт знаходиться на балансі сільської, селищної ради необхідно рішення про попередній дозвіл на оренду майна відповідної ради;
копія документа юридичної або фізичної особи щодо застосування відповідної орендної ставки (якщо це не витікає з статуту або іншого установчого документа для юридичної особи, або вказати в заяві для яких цілей буде використовуватись об’єкт оренди для фізичної особи);
довідка від комунального підприємства, організації, установи на балансі якого перебуває нерухоме майно щодо загальної площі будівлі, первісної вартості та залишкової балансової вартості будівлі;
 план-схему орендованого приміщення;
 довідка органу державної податкової служби про те, що майно юридичної або фізичної особи не перебуває у податковій заставі.
 
 2.3. Розгляд матеріалів щодо оренди майна, які надійшли до Васильківської селищної ради, здійснюється спеціалістом Васильківської селищної ради .У разі , якщо питання оренди стосується нерухомого майна, яке знаходиться на балансі комунальних закладів сфери культури, освіти керівник закладу погоджує його з профільним відділом Васильківської райдержадміністрації про доцільність оренди майна. Спеціаліст , посадовими обов»язками якого передбачено виконання даних обов»язків готує лист-клопотання у вигляді службової записки на ім’я голови селищної ради про можливість оренди майна або про відмову в оренді, про що протягом п’ятнадцяти днів після надходження матеріалів інформує орендодавця чи заявника-орендаря шляхом надсилання відповідного листа.
 
2.4. Лист-клопотання про можливість оренди майна є підставою для проведення конкурсу на право укладання договору оренди.
 
3. Порядок проведення конкурсу на право укладання договору оренди майна
 
3.1. Для проведення конкурсу на право укладання договору оренди орендодавцем утворюється конкурсна комісія (далі – комісія) у кількості (5-7) осіб.
 
3.2. Конкурс на право укладання договору оренди об’єкта полягає у визначенні орендаря, який запропонував найбільшу орендну плату, при забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
 
3.3. Основними завданнями та функціями комісії є: визначення умов та терміну проведення конкурсу; розгляд пропозицій учасників конкурсу; визначення переможця конкурсу.
 
3.4. Очолює комісію та організовує її роботу голова. Голова комісії у межах своєї компетенції скликає засідання комісії, головує на засіданні і організовує підготовку матеріалів на розгляд комісії.
 
3.5. Засідання комісії є відкритим, крім випадків передбачених пунктом 3.9 цього Положення. У разі потреби в отриманні додаткової інформації комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення учасників конкурсу.
3.6. Засідання комісії є правомочним за умови участі більше половини від загального складу комісії.
 
3.7. Конкурс проводиться в один етап, де визначається переможець згідно з умовами конкурсу та зобов’язаннями учасника конкурсу.
 
 3.8. Пропозиції надаються у конвертах з написом „На конкурс”, запечатаних печаткою учасника конкурсу (при наявності).
 
3.9. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсною комісією на закритому засіданні у присутності більше половини її складу відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу.
 
 3.10. Після закінчення засідання комісії секретар комісії складає протокол, у якому зазначаються: відомості про учасників; пропозиції і зобов’язання учасників; обґрунтування рішення про визначення переможця. Протокол підписується всіма членами комісії. Результати конкурсу повідомляються всім учасникам.
 
3.11. До умов договору оренди включаються орендна плата в розмірі, запропонованому переможцем конкурсу, але не менше визначеної у встановленому законодавством порядку та інші пропозиції переможця конкурсу.
 
3.12. Оголошення про конкурс публікується конкурсною комісією в районній газеті „Васильківський вісник” не пізніше ніж за 15 календарних днів, а у разі оренди цілісного майнового комплексу комунального підприємства, його структурного підрозділу – не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати проведення конкурсу і повинно містити такі відомості:
 назву об’єкта, його місцезнаходження;
обсяг та основну номенклатуру продукції (робіт, послуг) – у разі оренди цілісного майнового комплексу, у тому числі експортної, кількість та склад робочих місць, рівень прибутковості об’єкта за останні три роки, розмір дебіторської та кредиторської заборгованості, наявність майна в заставі, податковій заставі, оренді;
 умови конкурсу;
 кінцевий термін прийняття пропозицій учасників конкурсу (заяв на участь у конкурсі і пропозицій до договору оренди, що відповідають вимогам конкурсу);
дату, час і місце проведення конкурсу; основні вимоги до умов експлуатації об’єкта;
 іншу інформацію.
 
3.13. Умовами конкурсу є:
розмір орендної плати;
ефективне використання об’єкта оренди за цільовим призначенням (у разі оренди цілісного майнового комплексу – відповідно до профілю виробничої діяльності комунального підприємства, організації);
 дотримання вимог експлуатації об’єкта;
оплата вартості експертної оцінки об’єкта оренди .
Іншими умовами конкурсу, залежно від специфіки об’єкта оренди, можуть бути:
 здійснення певних видів ремонтних робіт;
виконання встановлених для підприємства мобілізаційних завдань;
виготовлення продукції в обсягах, необхідних для задоволення потреб регіону;
збереження (створення нових) робочих місць;
дотримання умов належного утримання об’єктів соціально-культурного призначення.
 
 3.14. Основним критерієм визначення переможця є максимальний розмір орендної плати при обов’язковому забезпеченні виконання інших умов конкурсу.
 
3.15. Для участі в конкурсі учасник конкурсу подає на розгляд конкурсної комісії:
заяву на участь в конкурсі;
 зобов’язання (пропозиції) щодо виконання умов конкурсу (відображаються в проекті договору оренди); установчі документи орендаря (засновницький договір, статут чи положення, свідоцтво про державну реєстрацію .
 копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання, який здійснює господарську діяльність та зареєстрований відповідно до закону як підприємець.
 копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особи, яка уповноважена підписувати договір оренди з боку орендаря (для юридичних осіб – документ, що підтверджує повноваження означеної особи);
довідку з обласного статистичного управління;
додаткові пропозиції до договору оренди (у разі оренди цілісного майнового комплексу – обсяг ресурсів, що будуть залучені, продукція, послуги, ринки збуту, джерела постачання сировини і матеріалів тощо; у разі оренди нерухомого майна – варіанти поліпшення орендованого майна);
 
 3.16. Підписаний членами конкурсної комісії протокол, з визначеним переможцем конкурсу є підставою для підготовки документів до розгляду питання про передачу в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради відповідно до цього Положення.
 
3.17. У разі надходження заяви про оренду майна на короткий строк (не більше п'яти днів та без права продовження строку дії договору оренди) або заяви від бюджетної установи, музею, підприємства чи
громадської організації у сфері культури і мистецтв (у тому числі національної творчої спілки або її члена під творчі майстерні), релігійної організації для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній, громадської організації ветеранів або інвалідів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, державних та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги", Пенсійного фонду України та його органів, державних видавництв і підприємств книгорозповсюдження, вітчизняних видавництв та підприємств книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру), оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу.
 
 4. Порядок підготовки документів та прийняття рішення
 
4.1. Укладання договорів оренди цілісних майнових комплексів, їх структурних підрозділів та нерухомого майна, що є спільною власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради здійснюється на підставі відповідного рішення , прийнятого селищною радою на пленарному засіданні.
 
 4.2. Після надходження протоколу конкурсної комісії та документів, передбачених пунктом 3.15. цього Положення, постійною комісією з питань ЖКГ та благоустрою щодо здійснюється: перевірка комплектності наданих документів та відповідність умов проекту договору оренди вимогам законодавства; погодження умов договору оренди у випадках, передбачених чинним законодавством, з органами Антимонопольного комітету України.
 
 4.3. Орендна плата розраховується відповідно до вимог Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, затверджених Васильківською селищною радою . За результатами розгляду зазначених документів спеціаліст Васильківської селищної ради складає на ім’я голови селищної ради лист - клопотання про можливість вирішення питання про передачу майна в оренду, умови договору оренди .
 
4.5. Для попереднього розгляду постійною комісією селищної ради з питань комунальної власності та житлово-комунального господарства питання про передачу в оренду майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради надаються крім протоколу конкурсної комісії та документів, зазначених в пункті 3.15. цього Положення:
проект рішення селищної ради;
лист - клопотання спеціаліста Васильківської селищної ради викладені у вигляді службової записки на ім’я голови селищної ради щодо готовності проекту рішення та відповідних документів до нього для розгляду на засіданнях постійних комісій селищної ради.
 
 4.6. Довідки та витяги з протоколів засідання постійної комісії селищної ради додаються до проекту рішення Васильківської селищної ради.
 
4.7. У передачі в оренду майна може бути відмовлено, якщо: було прийнято рішення про приватизацію або передприватизаційну підготовку об’єкта; об’єкт включено до переліку підприємств, що потребують залучення іноземних інвестицій згідно з рішенням Васильківської селищної ради; орган Антимонопольного комітету України не дає згоди з підстав, передбачених чинним законодавством; орган, уповноважений управляти майном не дає згоди на виділення структурного підрозділу; з інших підстав, передбачених законом.
 
 4.8. На підставі рішення про передачу в оренду майна, що є власністю територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради, уповноваженими особами орендодавця та орендаря підписується договір оренди, а за фактом передачі об’єкта оренди – акт приймання-передачі. Всі означені вище документи підписуються у 3 (трьох) примірниках: по одному примірнику для орендодавця та орендаря, один примірник договору оренди та акта приймання-передачі надається балансоутримувачу.
 
 4.9. Якщо протягом 2 (двох) місяців після прийняття Васильківською селищною радою рішення про передачу в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка не було укладено договір оренди, на розгляд селищної ради може бути внесене питання про втрату чинності рішення про передачу в оренду майна.
 
5. Істотні умови договору оренди
 
5.1. Істотними умовами договору оренди є: об’єкт оренди (склад і вартість майна з урахуванням її індексації); термін, на який укладається договір оренди;
 орендна плата з урахуванням її індексації;
порядок використання амортизаційних відрахувань;
відновлення орендованого майна та умови його повернення;
 виконання зобов’язань;
забезпечення виконання зобов’язань – неустойка (штраф, пеня), порука, завдаток, гарантія тощо;
 порядок здійснення орендодавцем контролю за станом об’єкта оренди;
відповідальність сторін;
 страхування орендарем орендованого майна;
 обов’язки сторін щодо забезпечення протипожежної безпеки орендованого майна.
За згодою сторін у договорі оренди можуть бути передбачені й інші умови.
 
5.2. Укладений договір оренди в частині істотних умов повинен відповідати типовому договору оренди відповідного майна. Типові договори оренди розробляє і затверджує Васильківська селищна рада.
 
6. Момент укладання договору оренди
 
6.1. Договір оренди вважається укладеним з моменту досягнення згоди з усіх істотних умов і підписання сторонами тексту договору.
 
 7. Термін дії та припинення договору оренди
 
 7.1. Термін дії договору оренди визначається на підставі рішення Васильківської селищної ради про передачу нерухомого майна в оренду.
 
7.2. Договір оренди припиняється в разі:
закінчення строку, на який його було укладено;
приватизації об’єкта оренди орендарем (за участю орендаря);
 банкрутства орендаря;
 знищення об’єкта оренди.
 
7.3. Договір може бути розірвано за погодженням сторін. На вимогу однієї зі сторін договір оренди може бути достроково розірвано за рішенням суду, в разі невиконання сторонами своїх зобов’язань та з інших підстав, передбачених законодавством України.
 
7.4. Продовження відносин оренди на новий термін з орендарем відбувається шляхом укладання договору оренди на новий термін у порядку, передбаченому цим Положенням.
 
7.5. У разі розірвання договору оренди, закінчення його строку дії та відмови від його продовження або банкрутства орендаря він зобов’язаний повернути орендодавцеві об’єкт оренди на умовах, зазначених в договорі оренди.
 
8. Страхування об’єкта оренди
 
8.1. Об'єкт, який передається в оренду, може бути застрахованим на період дії договору оренди землі за згодою сторін у порядку, встановленому законодавством України. У разі невиконання свого обов'язку стороною, яка повинна згідно з договором оренди землі застрахувати об'єкт оренди, друга сторона може застрахувати його і зажадати від іншої сторони відшкодування витрат на страхування.
 
9. Передача орендованого майна в суборенду
 
9.1. Орендар не має право передати в суборенду майно що належить територіальній громаді сел.. Васильківка в особі Васильківської селищної ради.
 
 10. Контроль за використанням переданого в оренду майна
 
10.1. У разі використання переданого в оренду об’єкта не за цільовим призначенням або з порушенням інших істотних умов договору, орендодавець готує та подає позов до суду щодо розірвання договору оренди.
 
10.2. Підприємства, установи та заклади, що на підставі рішення селищної ради укладають короткострокові договори оренди з метою проведення видовищних заходів, ярмарків, зборів зобов’язані до 10 числа місяця, наступного за звітним, надавати до Васильківської селищної ради звіт про укладені договори оренди із розрахунком орендної плати та заходи, що проводились протягом місяця.
 
 12. Розподіл плати за оренду майна
 
12.1. Розподіл за оренду майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради здійснюється згідно Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі васильківської селищної ради затвердженого рішенням селищної ради .
 
 
Секретар ради
 
Додаток № 2
 до рішення сесії селищної ради Від №
 
Склад конкурсної комісії по передачі в оренду нерухомого майна,
 що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради
 
Хотюн В.В . - голова комісії
Лещенко І.Б. - секретар комісії
 Голик З.Є. – член комісії
Пудла Н.М. – член комісії
 Вар акута В.М. – член комісії
Павленко Ю.В. - член комісії
 
 Секретар ради
 
 
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Васильківської селищної ради
 « про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна ,
що належить територіальній громаді в особі Васильківської селищної ради »
 
 
1 Визначення проблеми, яку перебдачається розв”язати.
Проблеми, які планується розв”язати шляхом розробки та затвердження проекту рішення „Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради” , полягають у врегулюванні процедури передачі в оренду майна територіальної громади сел. Васильківка згідно з діючим законодавством, а також у встановленні порядку надання дозволів , на укладання договорів оренди нерухомого майна та індивідуально визначеного майна, забезпеченні виконання орендарями зобов”язань щодо своєчасної оплати коштів за оренду та вдосконалення процедури здійснення орендарями невід”ємних поліпшень.
 
 2.Цілі прийняття регуляторного акта Метою прийняття зазначеного проекту рішення є затвердження єдиного уніфікованого організаційно-економічного механізму передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради установлення економічно виправданих і обґрунтованих розмірів орендної плати, досягнення балансу інтересів: орендодавців щодо максимізації доходів від оренди майна, який буде сприяти більш ефективному використанню майна та створення більш сприятливих умов для здійснення підприємницької діяльності,
 
 3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей. Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
 - залишення ситуації без змін , тобто не прийняття даного регуляторного акту;
 - прийняття проекту рішення « Про затвердження Положення про порядок прийняття в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради;
Першою альтернатива є неприйнятною насамперед через те, що залишає прогалини у сфері правового регулювання орендних відносин . Тому, оцінюючи альтернативи, перевага була віддана другій альтернативі, оскільки в цьому випадку досягнути мети можливо в коротший строк, з меншими витратами. Прийняття даного регуляторного акта дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
 
4.Механізм, що пропонується для розв”язання проблеми. Вказані проблеми планується розв”язати шляхом прийняття даного рішення « про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна, що належить територіальній громаді сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради» Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності.
 
5.Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту. Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних корегувань до нього.
 
7.Строк дії регуляторного акту. Строк дії регуляторного акту необмежений, може переглядатись, доповнюватись за необхідністю згідно з чинним законодавством.
 
 8.Показник результативності регуляторного акту. Пропонується використати наступні показники результативності:
 - розмір надходжень до селищного бюджету;
 - розмір орендованих площ;
- загальна площа орендованих площ;
 
 
9.Заходи відстеження результативності регуляторного акту. Базове відстеження результативності регуляторного акту виконується після набрання чинності регуляторного акта ( через шість місяців). Повторне відстеження результативності буде проводитись через рік після набрання чинності регуляторного акта. Періодичне відстеження буде здійснюватися раз в три роки.
 
 
 Юрист-консульт                                             І.Б. Лещенко
Переглядів: 1070 | Додав: possovet | Дата: 05.08.2011 | Коментарі (0)

місцеве самоврядування
 ВАСИЛЬКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Дніпропетровської області
 
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
селищного голови
 
 від 27 липня 2011 року                            №125 - Р
сел. Васильківка
 
Про скликання чергової сесії селищної ради
 
         Згідно статті 46 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні „ керуючись регламентом роботи сесії селищної ради , вважаю за необхідне :
 
 1. Скликати чергову дев»яту сесію шостого скликання селищної ради 10 серпня 2011 року о 9.00 в залі засідань селищної ради .
 
2. На сесію винести слідуючі питання :
 Про внесення змін і доповнень до рішення селищної ради «Про селищний бюджет на 2011 рік».
Про передачу спортивного комплексу у спільну власність територіальних громад Васильківського району
Про ліквідацію юридичної особи комунального закладу «Манвелівська амбулаторія загальної практики сімейної медицини Васильківського району Дніпропетровської області
Про розгляд припису про усунення порушень вимог законодавства про державну та комунальну власність.
 Про розгляд протесту прокурора на рішення селищної ради Про внесення змін до п.1 рішення від 01.04.2011 року № 122- 6/ V1 « Про затвердження проектно - кошторис
ної документації «Капітальний ремонт дороги по вул. Першотравневій смт. Васильківка Васильківського району» Про затвердження звіту по виконанню доходної частини бюджету селищної ради за 11 квартал 2011р.
Про взяття на баланс та у власність об»єктів нерухомого майна.
Про розгляд клопотання Васильківської районної ради
 Про внесення змін до рішення « Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів Васильківською селищною радою на 2011р
 Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду нерухомого майна, що належить до власності територіальної громади сел. Васильківка в особі Васильківської селищної ради »
Про затвердження Методики розрахунку і порядок використання плати за оренду майна, що належить до власності територіальної громади селища Васильківка в особі Васильківської селищної ради.
 Про внесення доповнень до рішення від 11.11.2011р. № 4-1/У1 « Про затвердження регламенту роботи сесії селищної ради У1 скликання »
 Про проведення ремонтних робіт пам»яника Слави в с. Маневелівка
 Про затвердження умов договору суборенди земельної ділянки
Про припинення права користвання земельними ділянками та про їх вилучення.
Про дозвіл на складання проекту відведення земельної ділянки, яка змінює цільове призначення для комерційного використання .
 Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки .
 Про передачу в оренду земельних ділянок сільськогосподарського призначення .
Про відмову у наданні земельних ділянок у приватну власність.
Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки згідно державного акту .
 Про відведення земельної ділянки під будівництво житлових будинків та господарських споруд
Про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, що передається в оренду з послідуючим правом викупу .
Про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду .
Про попереднє погодження у наданні земельних ділянок в оренду .
 Про затвердження рішень виконавчого комітету селищної ради , які були прийнятті в межсесійний період.
Про затвердження розпоряджень селищного голови , які були прийнятті в межсесійний період
Різне
 
 3. Секретарю ради та спеціалістам підготувати проєкти рішень з вищезазначених питань.
 
Селищний голова                                                                 С.В.Павліченко
Переглядів: 688 | Додав: possovet | Дата: 05.08.2011 | Коментарі (0)

 
 
 
Додаток до рішення селищної ради
 № 4-1/У1 від 11.11.2010 року
 
 РЕГЛАМЕНТ СЕЛИЩНОЇ РАДИ V1 СКЛИКАННЯ
 
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
 Стаття 1. Порядок діяльності селищної ради,її органів та посадових осіб визначається Конституцією України, Законами України про місцеві ради народних депутатів, статус депутатів місцевих рад, іншими законодавчими актами і цим регламентом.
 
Стаття 2. Регламент селищної ради є нормативним актом, який передбачає порядок скликання і проведення сесій селищної ради, її засідань. підготовка питань до розгляду на пленарних засіданнях ради та засіданнях постійних комісій.
 
Стаття 3. Засідання селищної ради та її постійних комісій є відкритими і гласними за винятками, передбаченими цим регламентом.
 
Стаття 4. Гласність роботи селищної ради забезпечується шляхом публікації її рішень в газетах. Обсяг офіційних повідомлень визначається селищною радою.
 
 РОЗДІЛ 2. СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДІ
 
 Стаття 5. Селищна рада проводить свою роботу сесійно. Сесії можуть бути як чергові, так і позачергові. Сесії скликаються з пленарних засідань, а також засідань постійних комісій, що прово дяться в період між ними.
 
Стаття 6. Пленарні засідання селищної ради проводяться в сесійному залі /с.Васильківка, вул..Першотравнева,140, П поверх/. При необхідності можуть проводитись виїздні засідання ради.
 
Стаття 7. Перша сесія новообраної селищної ради скликається виборчою комісією не пізніше чим через місяць після обрання ради у правомочному складі, Їх відкриває і веде голова цієї виборчої комісії. Він інформує раду про підсумки виборів депутатів та селищного голови і визнання їх повноважень. Наступні сесії селищної ради скликаються селищним головою. Вразі немотивованої відмови селищного голови або неможливості його скликати сесію ради, сесія скликається згідно з п.6-8 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”.
 
Стаття 8. Сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. Рішення про скликання сесії ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніш як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках – не пізніше ніж за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань які передбачаються внести на розгляд ради.
 
Стаття 9. Проекти порядку денного, рішень ради, інформаційні та допоміжні матеріали надсилаються депутатам не пізніше як за три дні до початку сесії.
 
Стаття 10. Сесії ради - є правомочною якщо в П пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. Для визначення її правомочності при прийнятті рішення беруться дані про реєстрацію на початок пленарного засідання.
 
Стаття 11. При необхідності на засідання селищної раді або постійних комісій запро- шуються представники державних органів, місцевих рад політичних партій, інших громадських організацій, трудових колективів, преси, а також інші особи. Запрошені повинні утримуватись від публічних проявів свого ставлення до питань, які розглядаються радою або постійною комісією. У разі порушення порядку вони, за розпорядженням головуючого, можуть позбавлятися права бути присутнім на засіданні.
 
Стаття 12. Сесії ради проводяться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого пленарного засідання.
 
 
 РОЗДІЛ 3. ПОРЯДОК ДЕННИЙ СЕСІЇ
 
 Стаття 13. Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися селищним головою, постійними комісіями, депутатами, виконавчим комітетом ради, загальними зборами громадян не пізніше як за 15 днів до відкриття чергової сесії.
 
Стаття 14. Пропозиції щодо кожного питання, які пропонуються включити до про – екту порядку денного сесії подаються супровідною запискою і проектом рішення, яке пропонується прийняти з цього питання, Проекти рішення повинні бути юридично об- грунтованими.
 
Стаття 15. Пропозиції до порядку денного, внесені пізніше зазначеного строку або під час чергової сесії, вносяться на розгляд ради після обговорення та підготовки висновку про доцільність їх включення до порядку денного сесії відповідно постійною комісією.
 
Стаття 16. Питання затвердженого порядку денного сесії селищної ради можуть роз- глядатися в іншій послідовності, ніж в ньому передбачено, відкладатися, змінюватися чи виключатися в порядку даного за рішенням селищної ради.
 
Стаття 17. Рішення про розгляд питань затвердженого в цілому порядку денного в іншій послідовності чи про відкладення їх розгляду, приймаються більшістю голосі в де- путатів від їх фактичної кількості.
 
Стаття 18. Рішення про зміну та вирішення питань із затвердженого в цілому порядку денного приймається не менш як трьома третинами голосів депутатів від їх фактичної кількості.
 
 Стаття 19. Більшість голосів зазначеною в статті 19 селищна рада може приймати мотивовані рішення про відкладання розгляду питання затвердженого порядку денного сесії на наступну чергову сесію.
 
 
РОЗДІЛ 1У. ЗАСІДАННЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
 
 Стаття 20. Сесію селищної ради відкриває і веде селищний голова. В окремих випад- ках засідання проводиться згідно з Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні”.
 
Стаття 21. Головуючий на пленарному засіданні ради:
 - відкриває , закриває та веде засідання, оголошує перерви в засіданнях ради;
 - вносить на обговорення проекти рішень, оголошує повну назві та ініціаторів внесення, інформує про матеріали, що надійшли на адресу сесії;
 - організовує розгляд питань;
- оголошує списки осіб, які записалися для виступу;
 - надає слово для доповіді /співдоповіді/, виступу, оголошує наступного оратора;
- створює рівні можливості депутатам для участі в обговоренні питань;
 - ставить питання на голосування, оголошує його результати;
- забезпечує дотримання регламенту ради всіма присутніми на засіданні;
 - робить офіційні та інші повідомлення;
- забезпечує порядок в залі засідання ради;
- здійснює інші повноваження, що випливають з цього регламенту.
 
Стаття 22. Запис на виступ проводиться після оголошення головуючим питань які внесені на обговорення. Головуючий за погодженням селищною радою може визначити черговість виступаючих. Головуючий може позбавити виступаючого слова у випадках,коли він виступає не з питання, що обговорюється або порушує норми депутатської етики.
 
Стаття 23. Для організації ходу пленарного засідання головуючий на засіданні має право в першочерговому порядку вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу засідання, якщо з цих питань висуваються альтернативні пропозиції, його пропозиції, його пропозиція становиться на голосування першою.
 
 Стаття 24. На час роботи сесії селищна рада утворює з числа депутатів секретаріат сесії в кількості двох осіб. Секретаріат організує ведення стенограм засідань, веде запис бажаючих виступити, реєструє звернення депутатів, їх записи, заяви і пропозиції, забезпечує опрацювання звернень громадян, що надходять на адресу сесії співпрацює з засобами масової інформації.
 
РОЗДІЛ У. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
 
Стаття 25. Рішення селищної ради приймаються не пленарному засіданні після їх обговорення. Рішення ради можуть прийматися без обговорення на пленарному засіданні, якщо не один з депутатів не наполягає на цьому. В період між сесіями голова ради шляхом видання розпоряджень або прийняттям міжсесійних рішень вирішує усі питання, віднесені Законом до віддання рад, за ви- нятком тих, яких повинні вирішуватись виключно на пленарних засіданнях. Міжсесійні рішення та розпорядження голови селищної ради затверджуються на наступному пленарному засіданні ради.
 
Стаття 26. Голосування здійснюється депутатами особисто в залі засідань або у відведеному для таємного голосування місця.
 
Стаття 27. Рішення селищної ради приймаються відкритим або таємним голосуванням шляхом подачі бюлетенів. В окремих випадках може бути прийнято рішення про проведення поіменного голосу- вання за допомогою подачі іменних бюлетенів.
 
Стаття 28. Поіменне голосування проводиться за пропозицією будь-якого із депутатів, підтриманою не менше однієї третиною присутніх на засіданні депутатів. На голосування ця пропозиція ставиться першою серед інших пропозицій щодо способу го лосування.
 
Стаття 29. Прийняття селищною радою регуляторних актів та інших нормативно-правових рішень офіційно оприлюднюється в газеті не пізніше як у десятиденний строк після їх прийняття та підписання і набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення якщо ними не встановлено більш пізнього строку введення їх у дію.
 
РОЗДІЛ V1. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ПРОЕКТІВ РЕГУЛЯТОРНИХ АКТІВ ТА ЇХ ОПРАЦЮВАННЯ
 
Стаття 30. Планування діяльності з підготовки проектів регуляторних актів.
Селищна рада , її виконавчий комітет під час планування своєї діяльності виокремлюють нормативно правові акти, які мають ознаки регуляторних в окремий план . План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік затверджується не пізніше 15 грудня поточного року . Затверджені план , а також зміни та доповнення до нього оприлюднюються в печатних засобах масової інформації не пізніше як у десятиденний строк після їх затвердження .
 
Стаття 31. Порядок розгляду проектів регуляторних актів.
Порядок розгляду і прийняття селищною радою регуляторних актів у сфері господарської діяльності регламентується Законом України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Стосовно кожного проекту регуляторного акта його розробником готується аналіз регуляторного впливу підписується розробником проекту регуляторного акта. Кожен проект регуляторного акта оприлюднюється з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб , їх , об»єднань , про що розробник повідомляє в печатних засобах масової інформації та \ або розташовується на офіційній сторінці в мережі Інтернет. Строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об»єднань приймаються зауваження та пропозиції, встановлюється розробником проекту регуляторного акту і не може бути меншим ніж один місяць та більшим ніж при місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та відповідного аналізу регуляторного впливу . Надані зауваження та пропозиції враховуються розробником проекту регуляторного акта або мотивовано відхиляються.
 
Стаття 32. Подання проекту нормативного акта.
Кожен проект регуляторного акта , внесеного на розгляд до селищної ради , подається секретареві селищної ради , який протягом двох робочих днів передає проект до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». Відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта. На підставі аналізу регуляторного впливу , яким супроводжувався проект регуляторного акта при його внесені на розгляд селищної ради , а також експертного висновку щодо регуляторного впливу цього проекту відповідальна постійна комісія готує свої висновки про відповідальність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону України « Про засади державної регуляторної політики сфері господарської діяльності». Рішення селищної ради регуляторного характеру офіційно оприлюднюються в печатному засобі масової інформації не пізніше як у десятиденний строк їх прийняття та підписання .
 
РОЗДІЛ 7. ПОРЯДОК НАДАННЯ СЛОВА
 
Стаття 33. Час, який надається для доповіді , визначається селищною радою за проханням доповідача.
Для співдоповіді надається 20 хвилин, а для заключного слова - 10 хвилин. Виступаючим у дебатах надається до 7 хвилин. Для виступу щодо процедури та з мотивів голосування, пояснень , зауважень, запитань, пропозицій і довідок, внесених поправок надається час до 3 хвилин..
 
Стаття 34. Якщо виступ оратора повторюється, то вже висловлювали інші п ід час обговорення розглядуваного питання і головуючий на засіданні вважає, що селищна рада отримала з цього питання достатньо інформацію, він може звернутися до оратора з проханням скоротити або закінчити виступ.
 
Стаття 35. Селищна рада може визначити загальний час для обговорення питання або для питань і відповідей, для виступів депутатів після закінчення якого головуючий на засіданні припиняє надання слова.
 
Стаття 36. На пленарному засіданні ніхто не може виступати без дозволу головуючого. Головуючий на засіданні надає слово депутатам дотримання черговості, встановленої на підставі 9 заяв, про надання слова або погодження селищною радою може визначити іншу черговість виступаючого.
 
 Стаття 37. Запитання доповідача і співдоповідача ставлять письмово або усно. Запитання формулюються коротко і чітко. Депутат, який поставив запитання може уточнити та доповнити його, а також оголосити, чи задоволений вин відповіддю. Депутатам, які виступають у дебатах запитання не задаються.
 
 РОЗДІЛ 8. ПОРЯДОК ГОЛОСУВАННЯ
 
 Стаття 38. Після закінчення обговорення питань голосуючий на засіданні оголошує про перехід до голосування з обговореного питання.
 
 Стаття 39. Після закінчення обговорення питання голосуючий на засіданні оголошує про перехід до голосування з обговореного питання. Початок голосування головуючий погоджує з присутніми на засіданні депутатами, оголошує про необхідну кількість голосів для прийняття рішення, а також проводить голосування, якщо з цього приводу надійшли від депутатів пропозиції.
 
Стаття 40. На голосування ставлять всі пропозиції і поправки внесені депутатами в ході обговорення питання.
 
Стаття 41. Головуючий на засіданні може відмовити ініціатору пропозиції чи поправки поставити на голосування запропонований ним текст, якщо текст сформульований не чітко або не стосується обговорюваного питання, супереч раніш прийнятим рішенням, повторює за суттю відхилений селищною радою текст.
 
Стаття 42. У разі коли дві або більше пропозиції, що стосуються одного і того ж питання, виключають одна одну, селищна рада проводить голосування пропозицій у порядку їх внесення.
 
Стаття 43. Якщо серед кількох альтернативних пропозицій є пропозиція внесена узгоджувальною депутатською комісією, вона ставиться на головування першою.
 
 Стаття 44. Тексти пропозиції чи поправки, що будуть ставитись на г голосування, по- винні оголошуватись, при цьому називається її ініціатор.
 
Стаття 45. Перед кожним голосуванням головуючий формулює зміст питання, що буде ставитися на голосування, після його відразу пропонує провести голосування щодо нього. Після закінчення голосування головуючий оголошує його результати.
 
Стаття 46. Після оголошення головуючий початку голосування ніхто не може його переривати. З початку голосування і до оголошення його результатів, слово нікому не надається. У разі порушення процедури голосування негайно проводиться повторне голосування без дебатів.
 
РОЗДІЛ 9. ДИСЦИПЛІНА ТА ЕТИКА ПЛЕНАРНИХ ЗАСІДАНЬ
 
 Стаття 47. На засіданнях селищної ради оратор не повинен вживати образливих висловлювань та непристойні слова, закликати до незаконних дій. Головуючий на засіданні має право попередити оратора про неприступність таких висловлювань і закликів або приймати його виступ, а у разі повторного порушення - позбавити його права виступу на даному засіданні.
 
Стаття 48. Якщо головуючий звертається до оратора, останній повинен негайно зупи- нити свій виступ, в противному разі головуючий може припинити його виступ.
 
Стаття 49. Якщо оратор перевищує час, відведений для виступу або висловлюється не з обговореного питання, головуючий після двох попереджень позбавляє його слова. Та частина виступу оратора, яка виголошена після позбавлення його слова, не заноситься до стенограми засідання.
 
 Стаття 50 Під час засідання селищної ради депутати не повинні заважати ораторам і слухачам,які перешкоджають викладенню або прийманню виступу. Головуючий продовжує час ля виступу оратора на термін, на який виступ оратора переривався, якщо це не пов”язано із застосуванням до оратора заходів впливу, передбачений ст.47 цього регламенту.
 
 Стаття 51. Якщо депутат своєю поведінкою заважає проведенню засідання селищної ради, головуючий попереджає його персонально і закликає його до порядку. Після повторного попередження головуючий за згодою більшості присутніх депу- татів, визначеного шляхом голосування без обговорення може запропонувати депутату залишити зал до кінця засідання.
 
 РОЗДІЛ Х. ПРОТОКОЛ. СТЕНОГРАФІЧНИЙ ЗВІТ ЗАСІДАННЯ.
 
 Стаття 52. Засідання селищної ради протоколюються. Ведення протоколу засідань сесій селищної ради здійснює секретар Протоколи сесій селищної ради, прийняті нею рішення підписуються селищним головою, а в інших випадках, передбачених Законом "Про місцеве самоврядування в Україні” - депутатом ради, який за дорученням депутатів головує на пленарному за сіданні. У протоколі засідання селищної ради зазначається: дата проведення засідання, кількість депутатів присутніх на засіданні, запрошені на сесії, питання порядку денного внесені на розгляд, прізвища виступаючих, всі внесені на голосування питання, повторні голосування і прийняті рішення. Протокол ведення сесії повинен бути складений , прошнурований , пронумерований не пізніше 10 робочих днів після проведення сесії
 
 РОЗДІЛ Х1. ДЕПУТАТ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
 
 Стаття 53 Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, несе обов”язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення. Кожен депутат входе до складу постійної комісії селищної ради.
 
Стаття 54 До діяльності депутатів відносяться: - участь у пленарних засіданнях селищної ради - участь у засіданнях постійних та інших комісіях селищної ради - виконання доручень ради та її керівництва - робота у виборчих округах
 
Стаття 55. Депутат зобов”язаний брати участь у роботі сесії ради, засідань постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.
 
Стаття 56. На час сесії, засідань комісій рад, а також для здійснення депутатських повноважень в інших, передбачених Законом випадках, депутат звільнюється від виконання виробничих або службових обов”язів.
 
Стаття 57. Відсутність депутата на пленарному засіданні селищної ради і її органів до яких його обрано, допускаються лише з поважних причин.
 
Стаття 58 Повноваження депутатів, порядок організацій і гарантій депутатської діяльності визначаються Конституцією України, Законом "Про місцеве самовряду - вання в Україні”, Законом про статус депутатів, іншими законами.
 
Стаття 59. Депутат, який не може взяти участі у пленарному засіданні селищної ради повинен завчасно, із зазначенням причин, повідомити про це голову селищної ради, а про неможливість взяти участь у засіданні постійної чи інших комісій ради- голову цієї комісії. У разі невиконання депутатом цієї вимоги він дає письмове пояснення з цього при- воду мандатній комісії.
 
 РОЗДІЛ ХІІ. ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ РАДИ
 
Стаття 60 Постійні комісії селищної ради обираються з числа депутатів для вивчен- ня попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до її видання, здійснення контролю за виконанням рішень ради, її виконавчого комітету.
 
Стаття 61. Засідання постійної комісії скликається в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь не менш чим половина від загального складу комісій.
 
Стаття 62. Організація роботи постійної комісії покладається на голову комісії, у разі неможливості ним виконувати свої повноваження - на заступника голови або секретаря комісії.
 
Стаття 63. За результатами вивчення і розглядом питань постійної комісії готують висновки і рекомендації, які підписує голова комісії. Протоколи засідань комісій підписується головою і секретарем комісії. Стаття 64 Постійні комісії є підзвітними раді та відповідальними перед нею.
 
РОЗДІЛ ХІІІ. ТИМЧАСОВІ КОНТРОЛЬНІ КОМІСІЇ РАДИ
 
Стаття 65. Тимчасові контрольні комісії ради обираються з числа депутатів для здійснення контролю з конкретно визначених радою питань. Контрольні комісії подають звіти і пропозиції на розгляд ради.
 
Стаття 66. Тимчасові контрольні комісії у визначений селищною радою термін подає раді письмову відповідь про виконану роботу, а також підготовлені нею проекти документів.
 
Стаття 67. Повноваження тимчасової контрольної комісії припиняється з моменту прийняття радою остаточного рішення щодо результатів роботи цієї комісії.
 
СЕЛИЩНИЙ ГОЛОВА                                                                        С.В.ПАВЛІЧЕНКО
 
 
Переглядів: 813 | Додав: possovet | Дата: 05.08.2011 | Коментарі (0)

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Календар
«  Серпень 2011  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Годинник
Погода
Copyright MyCorp © 2025Хостинг від uCoz